czwartek, 7 kwietnia 2016

10# BookStairs to Heaven





Cześć!

Pierwsze tchnienie wiosny i Mały Aniołek przebudził się z marcowego snu. A kiedy już przebudził się do końca, wstał, pozbierał wszystkie nowe książki i ułożył schody. Schody do książkowego nieba, bo gdzie indziej takie schody mogłyby prowadzić? Zostały one rozłożone na dwoje, bo jako całość były konstrukcją niestabilną i się przewracały. A jak wiadomo schody muszą być bezpieczne, co by zaraz na wstępie nie zabić wchodzącego, bo to się mija z celem. Obviously. 





Stopień 1: Marc ELSBERG  Blackout - można powiedzieć, że jest to dosłowna interpretacja tytułu, bo książkę na tym moim genialnym zdjęciu ledwo widać #mistrzfotografii. Anyway, chciałam ją sobie sprawić już od bardzo dawna, ponieważ a) jest duża  b) jest pięknie wydana  c) opowiada o tym, jak to pewnego dnia w całej Europie brakło prądu, co jest świetnym pomysłem na fajną apokalipsę


Stopień 2: Marc ELSBERG  Zero - tu też można powiedzieć, że się popisałam, bo zero widać :D Dorwałam tę książkę zupełnie przypadkiem na promocji w Empiku (!). W skrócie opowiada o pewnych internetowych aktywistach nazywających siebie Zero, którzy urządzają pewną akcję transmitowaną na żywo, po której wszyscy chcą ich dopaść.


Stopień 3: Victoria AVEYARD  Szklany Miecz - druga część Czerwonej Królowej. Jest przepięknie wydana, więc nawet jeśli nie do końca zaiskrzy z fabułą, to i tak nie będę żałować zakupu


Stopień 4: Dmitry GLUKHOVSKY  Metro 2035 - tak czekałam na tę książkę, a wciąż sobie leży nieprzeczytana. Wstyd


Stopień 5: 12 RÓŻNYCH AUTORÓW  Podaruj mi miłość - prezent pod choinkę od przyjaciółki. Otrzymany nieco później, bo przecież Boże Narodzenie można mieć cały rok


Stopień 6: Katie ALENDER  Złe dziewczyny nie umierają - RECENZJA


Stopień 7: Anna KAŃTOCH  Tajemnica Diabelskiego Kręgu - dorwana przypadkiem w sklepie z tanią książką. Anna Kańtoch to jedna z moich ulubionych polskich autorek, a do tego podobno w tej serii mają być anioły, więc wiecie...


Stopień 8: Suzanne YOUNG  Plaga samobójców - pierwsza część serii Program. Spodobał mi się pomysł na tę historię. Mam nadzieję, że spędzę z nią miłe chwile


Stopień 9: Sarah J. Maas  Szklany tron - czytałam już tę książkę w zeszłym roku, bardzo mi się podobała, a w ostatnich miesiąch poczułam natchnienie do przeczytania jej jeszcze raz i zgromadzenia na półce całej serii






Stopnie 1 i 2: Haruki MURAKAMI  1Q84 cz. 2 i cz. 3 - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie... Część 1 poszukiwana żywa lub... żywa. 1Q84 to pierwszy kawałek twórczości Murakamiego na mojej półce. Zaczęłam go kompletować od części 3 wygrzebanej w koszu z tanią książką, część 2 również kupiłam prawie za grosze. Także ten... Jeśli ktoś z Was wie, gdzie ukryła się przede mną część 1 - proszę, dajcie znać!


Stopień 3: Thomas MORGENSTERN  Moja walka o każdy metr - kocham skoki narciarskie, więc nie mogłam przejść obojętnie obok tego kąska. Było warto! [PRZECZYTANA]


Stopnie 4 i 5: Sarah J. Maas  Zabójczyni i władca piratów oraz Zabójczyni i Czerwona Pustynia - nowelki ze świata Szklanego Tronu


Stopień 6: Andrzej SAPKOWSKI  Pani Jeziora - sagę o Wiedźminie też zaczęłam kompletować od tyłu. Na swojej półce mam na razie Sezon Burz i prezentowaną tutaj delikwentkę pochodzącą z kosza z tanią książką  [PRZECZYTANA]


Stopień 7: Maja Lidia KOSSAKOWSKA  Zbieracz Burz tom 1 - trzecia część mojej ukochanej anielskiej historii


Stopień 8: Maria Dahvana HEADLEY  Magonia - książka z Epikboxa. Bardzo ciekawie się zapowiada


Stopień 9: Amie KAUFMAN, Meagan SPOONER  W ramionach gwiazd - zostałam zaczarowana przez tę okładkę. Co prawda przez jej oryginalną wersję, która jest o niebo piękniejsza (moim zdaniem), ale nasze wydanie też daje radę. Sama fabuła brzmi bardzo interesująco i jest raczej pozytywnie oceniana, więc mam nadzieję, że i mnie porwie



~~



Hm, to chyba wszystko. Nikt nie zginął, przeszliśmy wszystkie stopnie i jesteśmy w książkowych niebie. Nie wiem, jak Wy, ale ja tutaj zostaję. 


xoxo
LittleAngel


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz